Traumasensitief Lesgeven.
Alleen voor leden
None
Alleen voor leden
None
Video/Tekst
School
37 Lessen
0% Niet begonnen
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Verdieping artikel Gabor Maté
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Verdieping Bessel van der Kolk
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Alleen voor leden
Volg mij op:
Twintig jaar geleden ben ik begonnen in het onderwijs. Mijn eerste ervaringen waren heftig. Het was moeilijk om orde te houden en mijn klassenmanagement was niet erg effectief. Gelukkig had ik super fijne collega's die mij erdoorheen hebben gesleept. Mijn vraag was: hoe krijg ik veiligheid in mijn klas en leer ik het gedrag van leerlingen begrijpen.Ik voel een diepe betrokkenheid bij het welzijn van kinderen en leerkrachten. Het raakt me in het hart wanneer ik zie dat leerkrachten worstelen met het gedrag van leerlingen en moeite hebben om hen te bereiken. Ik zie dat ze zelf moeite hebben met het reguleren van hun eigen stress en vaak te weinig kennis hebben van de werking van het brein.
Sessie verlopen
Graag opnieuw inloggen. De login pagina wordt in een nieuwe tab geopend. Na het inloggen kun je dat sluiten en naar deze pagina terugkeren.